Start a new life.

Assalamualaikum, morning peeps! hehe long time tak update my blog haha sorry. im kinda busy :/ Busy study for my final exam :( ohhh geessss! Mesti susah kan? idk, I hope tak sesusah yang dijangkakan haha.

Ehem.. Semua orang asyik sebuk bertanye bahawa :

"MANA SHASHA PERRY THE PLAYTYPUS HILANG?!!1?!"

Hoy, saya ade je ni haaa. elok sihat sejahtera dekat rumah ni hah haha. Alahh, haritu saya de-active fb kejap je pun. semua dah cuak, mane shasha? mane mane? Oh mak! jangan percaye sangat lah. saye berda'ah je tu haha. 

haaa anyway, Hows your PMR guys? Mesti senang kan? :p kayy, muke penuh dengan penipuan :> hahaha Gilaa kau ._. tahun depan aku pulak PMR -.-" dah enough. 

haha so, I guess semua mesti busy dengan exam kan? ye lah, PMR.. coming soon pulak FINAL EXAM :O bagi budak-budak junior saye. belajar lah rajin-rajin yewww sesungguhnya, Ilmu itu pelita hidup~ haha 

sekarang ni, macam-macam dah terjadi. past tense okay, it was TER-jadi not baru jadi hahaha. Alot of new things happen in my lifeMaybe you think thats is a Normal things, but for me. It was not, It was to incredible okay ._. although many cases are valid, but I remain steadfast and faithful to the face. 


and the best things is, this month Im alone :') mehehe I means Im single. insyallah forever single okay? hehe :3 actually, single life is awesome :) you should try it okay, hahaha :p lol actually, not so interesting nak inrelationship after this :O but maybe.. soon or later because it takes time bebeh :') well~ nak focus on final dulu theen baru lah. tah, tengok keadaan lah kan :)


well, just forget about it okay :) and hey guys! hows your Saturday? what you guys usually doing on a weekend? im really sure that you guys have spent alot of time to do a things that are not beneficial. am I right? hehehe well, same goes to me to. I've spent my time to watching a tele, listen to music and so on.. 

but, something I would like to study all the time. I means, final exam is coming soon so I've to prepare on it! :s especially this week, I have to study alot because my exam is going to start on 17 October :s before deepavali. VANNACUM~ hehehe 

takpe, bersusah-susah dulu bersenang-senang kemudian. haha kan? :> But, next week punye next week. School break! hehehehehehehe besttnyewww. terasa macam dalam kayangan pulak :p ahh semangat ni! yahoo! :B cuti ni ingat nak rehatkan minda yang telah lama berkerja keras. ewah~ hahaha takde lah kan, nak study 24 hours pun tak boleh sangat. otak boleh penat dah senak okay haha. 

dan dan, boleh spend time 24 hours berjalan.. I mean, shooping. Like seriously, I dah dah lame tak shooping okay. about 2 month macam tu :(( seee, how lame ye kan? baju-baju pun tak berganti :/ ohh mak! ketiannyewww iteww :( sedishh tanat-tanat T_T lol, jkjk. hehe so, I  hope this cuti boleh lah spend time with my family and shooping. ohh god! pleaseee! make my wish come true *wink* hehehehehehe :3


Okay, ni muke penuh harapan 2012 ewahh lagi~ hahahaha haaa I think thats all fer today. so, goodluck for your final exam. especially for me T_T well, goodluck shasha. I know you can do it. try your best! I always loves you. muah kiri, muah kanan :* sentiasa ingat ya, saya selalu menyayangi kamu sik haha enough! geli siot -.- hahaha toodles~








Sincerly,
Shasha The Perry Playtypus