Happy New Year!


Hello Sunshine! post yang lalu sangat sedishh tapi post kali ni saye nak ucapkan. Selamat Tahun Baru/Happy New Year kepada semua :D *POOM POOM POOM/firewok* sorry lah, firework saye terbantut sebab tu ade bunyi je. gambar takde hahahaha.


well, 2011 banyak meninggalkan kenangan kepada saya. banyak kenangan manis, masam, pahit, suka duka yang saya telah lalui. boleh dikatakan tahun 2011 nilah tahun yang paling mencabar bagi saya. mencabar bagi budak yang berumur empatbelastahun :/ tapi alhamdulilah saya masih tabah menghadapi semua dugaan ini :') orang cakap kalau hidup ni tak ada dugaan tak best ahh kan? hihi walaubagaimanapun, 2012 sudah datang dan 2011 pergi meninggalkan 1001 kenangan :')

saya berharap tahun ini saya akan belajar bersungguh-sungguh untuk pmr! takde masa dah lepas ni nak main, tengok tivi, pesbuk, twitter dan sebagainya. kena banyakkan latihan 2B :S

yelah, kalau nak berjaya mestilah kena study. ilmu tak akan datang sebejek depan mata macam tu je an kalau tak cari. hehe pengalaman pada tahun lepas membuatkan saya menjadi lebih matang :P  huhu terharu an an? harharhar alah, saye pun tak expect saye boleh cakap macam tu O_o haha

and bagi untuk semua budak-budak sekolah. baju, kasut, beg dah beli? :B alah, untuk budak darjah 1-6 mesti semangat gila an? mesti time nak pergi skeolah nanti semua pakat-pakat susun beg, kasut, botol depan pintu saye tahu ahh! saye pernah alaminya okay! :P tapi tengok ah budak-budak menengah semua watlek watpeace. wat cool-cool je an? haha saye terlampau cool sangat sampai beg pun belum beli lagi :B opss! kantoi *tutup muka* well, saye an excited angat-angat hehehehe.

so yeah, start 4/1 saye tak guna phone :/ so lepas ni semua tak nampak status saye "Via Velekmamba" dah. bbm pun dah mati :/ sobbss sobss. sedishh angat angat tau :( sebab didada hanya tuhan je yang tahu. shhhrekk *hembus hingus*

dan dan, mungkin lepas ni saye akan jarang mengonline dan mengupdate status, menguplod gambr dan sebagainya hurhurhur. I bet mesti semua tak winduww aye an? kay fine. merajuk 1 saat. *jeling*

dan dikesempatan ini juga saye ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua. hopefully, this year akan menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya. dan saya ingin mengucapkan goodluck kepada semua mangsa pmr dan spm 2012 :X terutama kepada saya *sarcastic.jpg* 

hahaha saya juga ingin meminta maaf kepada semua, kepada sesiapa je lah yang saye pernah terngumpat, termaki ke, terape ke, tertidak layan ke or whatever lah. sorry okay? minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki tau tau :B hehe

well, pada 23 January saya limabelas/fifteen. OMG OMG!! dah tua dah aku :B saye pun tak caye saye lima belas :O tapi nak buat acano an? kena peraye jeelahh~ haha so, jangan lupe tau birthday saye yang sho comellzz tu :') hehe sape lupe saye merajuk setahun :b harharhar kisah mende pulak aku an? haha.

oh em jay! mengapa terlalu banyak perkataan "dan" disitu :O haha ahh, sungguh penat saye berceloteh :P sampai disini sahajalah coretan saya, insyallah. kalau ada masa kita menulis lagi ye awak-awak semua. selamat tahun baru untuk semua hehehe have a nice day. toodles~ 







Sincerly,
Shasha