Hershey day :'>


Hello munchikin :'D hehehe morning, afternoon and evening everyone. hows your saturday? mesti ade yang pergi shopping and semua ahh. kan kan? hihihi. well, semalam saye tiada di rumah/perak. saye terbang ke kay ell :> bersama-sama family tersayang. cume angah je takde :/

rindu die angat angat :( die demamss. sian :P haritu die tweet saye. eleh, rindu leteww. an an? ohh nana angah rindu~ hahaha

sepanjang perjalanan aku tidur zzz itu je lah kerja aku. tak pun main ipad and listen to ipod. no phone? kay fine. can die :/ *jeling* haha ye lah, bukan cuti an. so what for nak mintak :B haha. around 11 dah sampai. saye pergi OU, damansara. omgg omgg!! sumpah tak sabar nak shooping. jantung time tu dah zup zepp zup zepp :'D ahh. tidak dapat kutahan perasaan ini :p 

dalam ketiduran ku itu, ade lah sorang itik ni pergi tangkap gambar aku time tidurr. zzzzzzzzzz sangat asffhkj hahahaahhaha kay, jangan tanye mane gambar tu :P hahahaha

pastu around 11am dah sampai dah. sungguh express you know :'> ahakahak aku lagi tak tahan nak "membeli dan belah". blahblahblah pergi shopping and blahblahblah and blahblahblah. 

pastu zup! saye nampak satu kedai ni. ohhmyyy jay!! comel gila. ade lolipop and semua ahh. mata aku dah bukak tak tutup-tutup dahh. bertapa terpegunnnggg nyeww aku O_o  deras aku pergi ambik semua chocolate dan semua yang ade kat situ. omgg!!! ice-cream die lagi ahh. ya allah. can die :/ haha serios!! terpegun gila okay. setelah penat terpegun-pegun kat situ. kaki aku dah penat berjalan. saye an katang, kena ahh jalan lebih sikit XD harharhar 






jelly bean :'> 


ohh my jayy!! saye suka gila hersheyy ni :'D kay, birthday present saye belikan hershey ni belambak-lambak kay? sayang awak semua. the muahh saye bagi :* hehehehe

so, I think that all for today. dah penat nak type ni :/ haha have a nice day. toodles~







Sincerly,
Shasha